Tilaus- ja toimitusehdot

HeelaHeela Oy (3214323-3) myy verkkokaupan palveluita pääsääntöisesti suomalaisille yrityksille. Palveluiden hintoihin lisätään kassalla alv 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Verkkokaupan palvelut tilataan pääsääntöisesti ostoskorin kautta. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet, toimituskulut sekä hinta. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ja pakollisten henkilötietojen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tilauksen saatuamme otamme tilauksen tekijään yhteyttä yhden arkipäivän sisällä ja sovimme palvelun toteutuksen yksityiskohdista (ajankohta, valmentajan valinta). Voit valita jo tilauksen yhteydessä, haluatko palvelun etätoteutuksella vai livetapaamisena.

Asiakas sitoutuu tilauksen tehtyään voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

Fellow yrityslasku on suunnattu B2B -kauppaan. Ostaminen Fellow Yrityslaskulla onnistuu lähes aina pelkkien yhteystietojen avulla, ilman vahvaa tunnistautumista. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustaman yrityksen välisen yhteyden. Lasku lähetetään ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Meillä on valmiina tiedossa yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisätty laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot. Lisäksi laskulta löytyy ALV-erittely.

Fellow Yrityslaskun normaali maksuaika on 14 vuorokautta. Halutessaan maksuaikaa voi pidentää jopa 60 vuorokauteen. Fellow Yrityslaskun luottoraja on 5000 €. Jos yrityksenne tarvitsee korkeamman luottorajan, voitte olla yhteydessä Fellow asiakaspalveluun. Fellow Yrityslaskun mahdollistaa Fellow Bank Oyj.

Lisätietoja Fellow Yrityslaskusta löytyy täältä.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitustapa ja toimituskulut

Digitaalisista palveluista ei peritä toimituskuluja ostotapahtuman yhteydessä.

  • Digitaaliset tuotteet (e-kirjat, verkkovalmennukset) saa ladattavaksi heti maksutapahtuman jälkeen. Latauslinkki on verkkokaupan kassalla sekä sähköpostitse saapuvassa tilausvahvistuksessa. Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu latauslinkin umpeutumispäivämäärä. Digitaalisen tuotteen voi ladata yhden kerran.
  • Livenä ja etänä toteutettava coaching on samanhintaista. Mikäli työ tehdään Pirkanmaan ulkopuolella, sovitaan tilaajan kanssa matkakuluista ja päivärahoista.
  • Tilauksen saatuamme otamme tilauksen tekijään yhteyttä yhden arkipäivän sisällä ja sovimme palvelun toteutuksen yksityiskohdista (ajankohta, valmentajan valinta). Voit valita jo tilauksen yhteydessä, haluatko palvelun etätoteutuksella vai livetapaamisena. Etätapaamista varten lähetämme Zoom/Teams-linkin ja livetapaamisia varten saapumisohjeet toimitiloihimme.

Tilauksen peruminen

Verkkokaupan asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet.

Palveluiden peruutuksesta tulee olla välittömästi yhteydessä HeelaHeela Oy:hyn. Rahapalautus tehdään sille maksutavalle, jota alkuperäisessä tilauksessa on käytetty.

Verkkovalmennuksilla on lain mukaan 14 vrk palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön. Mikäli et ole alkanut katsomaan verkkovalmennusta (et ole avannut valmennuksen sisältöä) 14 vrk sisällä ostotapahtumasta ja haluat palauttaa sen, olet lain mukaan siihen oikeutettu.

HUOM. Peruutusoikeus ei koske eräitä digitaalisia tuotteita, kuten e-kirjoja ja materiaalipaketteja. Ko. tuotteiden toimitus tapahtuu välittömästi tilauksen jälkeen ja niiden sisältö avautuu kerralla, mistä johtuen niissä ei ole peruutusoikeutta.

Reklamaatiot

Mahdollisissa ongelmatapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä viipymättä toimittajaan heela@heela.fi.

Muuta huomioitavaa

Asiakkaan tulee ennen tilauksen tekemistä tutustua voimassaoleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

HeelaHeela Oy ei korvaa välillisiä vahinkoja tai ylivoimaisesta esteestä johtuvia vahinkoja. Mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan asiakkaan ja verkkokaupan kesken. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

HeelaHeela Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Tarvitsetko apua?

Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää toimitusehdoista, ota meihin yhteyttä heela@heela.fi.