Know your Customer – Tunnista ja valitse asiakkaasi

Tämän Workbookin avulla kasvatat asiakasymmärrystäsi ja valitset ne asiakkaat, joihin keskityt. Asiakasprofiloinnin ansiosta tulet tekemään markkinointia fiksummin ja tuottavammin!

 

Jokaisen yrittäjän tulisi tuntea omat asiakkaansa läpikotaisin – missä he liikkuvat mentaalisesti, fyysisesti ja digitaalisesti.  Tämän ymmärryksen avulla osaat muotoilla heille oikeanlaisia palveluita ja tuotteita sekä markkinoida niitä tehokkaammin. Workbook auttaa sinua valitsemaan ne asiakkaat, joihin suuntaat pääosan viestinnästäsi ja huomiostasi, ja joita tulet ensisijaisesti palvelemaan. Et tule myymään kaikille kaikkea.

 

Tämän Workbookin tehtyäsi markkinointisi ole haulikolla räiskimistä, vaan huolellisesti kohdennettua ja euroja säästävää tarkkuusammuntaa.

 

Workbook sisältää mm.

 

  • Unelma-asiakkaan (kuluttaja) yksityiskohtainen profilointi
  • Yritysasiakkaiden profilointi
  • Panos-tuotosajattelu asiakkaiden valinnassa
  • Haasteet ja mahdollisuudet palvelun käyttöön liittyen

 

Yhteensä 25 sivua. Työkirja (pdf) on ladattavissa heti maksusuorituksen jälkeen, ja voit täyttää sitä koneellasi tai tehdä muistiinpanot omaan vihkoosi. Työkirjan pystyy lataamaan yhden kerran eli tallenna se itsellesi.

 

Tämän työkirjan voi täyttää yhdeltä istumaltakin, mutta varaa siihen n. 2 tuntia häiriötöntä aikaa. 

 

Toivotamme sinulle innostavia hetkiä yrityksesi kehittämisen parissa!

19.90 

Add to wishlist

Workbookien kopiointi, jakaminen tai käyttö muussa kuin oman liiketoiminnan kehittämisessä on ehdottomasti kielletty.